Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Radzionków

Kolorowy pasek

Zgłoś wznowienie wykonywania działalności

Zgłoś wznowienie wykonywania działalności

Jeżeli w ciągu 24 miesięcy do dnia zgłoszenia informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gosp. nie zgłosisz wznowienia działalności nastąpi wykreślenie wpisu z CEIDG z urzędu przez ministra właściwego ds. gospodarki.

Sprawę możesz załatwić

  • w urzędzie
  • przez internet - jeśli chcesz złożyć wniosek przez internet, musisz mieć profil zaufany na ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny
  • wniosek możesz wysłać listem poleconym, ale wtedy podpis musi być potwierdzony notarialnie. Jeśli wyślesz wniosek pocztą - zatrzymaj potwierdzenie nadania przesyłki poleconej.

Gdzie złożyć wniosek dotyczący wznowienia wykonywania działalności w Urzędzie Miasta Radzionków

Wniosek złóż w pokoju nr 6 lub pokoju nr 7 (parter) w budynku Urzędu przy ul. Męczenników Oświęcimia 42. Osobami, które przyjmą Cię w tej sprawie są p. Maria Gola, nr telefonu 32 3887112 lub p. Barbara Jaworska nr telefonu 32 3887126. Wraz z wnioskiem przynieś do Urzędu (do wglądu) dokument tożsamości (na przykład dowód osobisty lub paszport).

Informacje, które napiszesz we wniosku, zostaną przekazane również do:

  • ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS),
  • urzędu skarbowego,
  • Głównego Urzędu Statystycznego (GUS).

wniosek dotyczący wznowienia wykonywania działalności (druk CEIDG-1) (do pobrania u dołu strony) - możesz:

  • pobrać i wypełnić w domu,
  • wziąć z dowolnego urzędu miasta lub gminy,
  • wypełnić na stronie firma.gov.pl, wydrukować i podpisać,
  • przygotować w wersji elektronicznej w systemie CEIDG. Po zapisaniu otrzymasz unikalny kod kreskowy, który pozwoli urzędnikowi w gminie odnaleźć twój formularz w systemie CEIDG,

Jak złożyć wniosek przez internet

1. Wejdź na stronę firma.gov.pl.
2. Załóż swoje konto. Twoje dane z konta zostaną automatycznie zaciągnięte do wniosku.
3. Wypełnij wniosek elektroniczny. Możesz skorzystać z dostępnego na stronie przewodnika krok po kroku oraz pytań pomocniczych, które ułatwią wypełnienie każdego pola.
4. Podpisz wniosek za pomocą profilu zaufanego albo bezpiecznego podpisu elektronicznego.
5. Wyślij wniosek.
6. Dostaniesz potwierdzenie złożenia wniosku na twój adres e-mail.

Informacje, które napiszesz we wniosku, zostaną przekazane również do:

  • ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS),
  • urzędu skarbowego,
  • Głównego Urzędu Statystycznego (GUS).

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna.

Ile będziesz czekać

Do 1 dnia roboczego od złożenia wniosku.
Do 3 dni roboczych od wpisania do CEIDG - dane Twojej firmy będą widoczne na stronie CEIDG.

Dodatkowe informacje

Wniosek w naszym Urzędzie złożysz w Referacie Spraw Obywatelskich.

Osobą, która przyjmie Cię w tej sprawie w naszym Urzędzie jest p. Maria Gola
w pokoju nr 6 (parter) lub p. Barbara Jaworska w pokoju nr 7 (parter) - budynek Urzędu przy ul. Męczenników Oświęcimia 42.
Pytania możesz zadać telefonicznie 32 3887112, 32 3887126.

Możesz zobaczyć również
Procedura EBOI: Zgłoszenie wznowienia wykonywania działalności gospodarczej

Odwiedź portal CEIDG

Metadane

Podmiot udostępniający:Urząd Miasta Radzionków
Źródło informacji:Danuta Karaś Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Data utworzenia:2016-10-17 00:00:15
Wprowadził do systemu:Alicja Szlęk
Data wprowadzenia:2016-07-27 11:24:54
Opublikował:Alicja Szlęk
Data publikacji:2016-10-17 10:10:18
Ostatnia zmiana:2016-10-17 10:10:36
Ilość wyświetleń:638

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij